Bazı doktorların hemşireleri küçümseme cüreti gösteren egoları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bizden daha düşük puanla mühendis olanlara daha saygılılar, ama bize gelince bi egolarını tatmin etme çabası doğuyor nedense. Herkes için demiyorum ama inanın çoğu böyle. Bu gereksiz kompleksinizin sebebi nedir merak ediyorum?

Bazı doktorların hemşireleri küçümseme cüreti gösteren egoları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla