Öğretmenlik mülakatları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben jürinin karşısında heyecan yaparım anlatamam ki arkadaşlar bildiğimi de unuturum yani mülakat olmasa daha iyi olcak ya ☹️ Mülakatlara katılmak için başvurdum ama şimdiden nasıl yapcam onu düşünüyorum.
Öğretmenlik mülakatları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla