Öğretmenler ve eğitim sistemi hakkında siz de böyle mi düşünüyorsunuz?

Okuyunca kendini adam olmuş zanneden hiç kimseyi sevmiyorum, öğretmenleri zaten hiç ve hiç sevmiyorum keşke hiç olmasaydınız bana, çocuklara öğrettiğiniz hiçbir şey yok. Sadece ezbere bilgi, çocuklara kattığınız hiçbir şey yok. Kendi çocuğum olsa okula göndermeyeceğim.
Öğretmenler ve eğitim sistemi hakkında siz de böyle mi düşünüyorsunuz?
Cevapla