Öğretmenlikte ilk yılım ve öğrenciler konusunda çok zorlanıyorum?

Şurada az bir zaman kaldı yaz tatiline ama dayanamıyorum. Afedersiniz ama vurmamak için zor tutuyorum kendimi. Kendini yere atan, şarkı söyleyelim diyen, aralarında konuşan, sınıfı galeyana getiren bağırtan, ders esnasında yemek yiyip çöp atan, tuvalete gitmek isteyen... yemin ederim bıktım çığlık çığlığa bağırıp kaçasım geliyor sınıftan. Çok utandırıyorlar beni. Laftan sözden anlamıyorlar. Dur durakları yok. Bugün öğretmenin masasının, sıranın altına saklayanlar oldu niyeyse. Zorla çıkarttım. Suratıma gülüyor pişkin pişkin öğrenci. Notları girerken ben de pişkin pişkin güleceğim ama gerçekten yüreğim kaldırmıyor artık. Kısa boyluyum ve tombiğim ondan mı diye kendimden nefret ediyorum. Ağlamak istiyorum. Hep aynı sorunlu öğrenciler. Bu pazartesi sınıf birleştirme yapıldı başka şubeden bazı öğrenciler geldi de insan gördüm. Diğerleri haydut, canavar. Ne derseniz. Elim ayağım titredi, başım ağrıdı sinirden. Hâla ağrıyor. Sabretmeye çalışıyorum ama çok zor. Hayır duası edin benim için. Ne yapmam lazım sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Sınıf seviyesi:5
Güncellemeler
+1 yıl
saklananlar*
Öğretmenlikte ilk yılım ve öğrenciler konusunda çok zorlanıyorum?
Cevapla