Sey ben fen b. öğretmenligi 1. sinifim ama ilerki surec beni oldukca korkutuyo atamalari vs vs sizce ne yapmaliyim?

Güncellemeler
3 ay
şöyle diyim bölümü bıraksam ne okuyacağım konusunda kararsızım mühendislik hiç istemiyorum sağlık okumayı düşünüyorum ama hemşirelik ebelik falan biraz gozumu korkutuyor ftr mi okusam ama onunda atamaları problemli ftr okursam Şu an yks puanıyla yatay geçişle hallederim ama hemşire ebe falan için yine sınava girmem lazım o süreç te ayrı bi problemli kafam allak bullak
Sey ben fen b. öğretmenligi 1. sinifim ama ilerki surec beni oldukca korkutuyo atamalari vs vs sizce ne yapmaliyim?
Cevapla