Öğretmenlikte nöbet zorluğu için ne yapmalıyım?

Arkadaşlar özel bir okulda öğretmenim. Bu yıl ilk yılım kolejde daha önce dershanede çalıştım. Okulumuzda bir müdür var dört yıldır orada eski çalıştığı arkadaşlara bana yaptığı uyarıları yapmadığını düşünüyorum. Geçen bir şey bulamadı kupamın kapağı açık diye uyardı. Bugün de okul sahibi okulun girişine kimseyi almamamı söyledi bir öğrenci inatla girmeye çalışıyor onunla uğraşırken biri çatıya ayakkabısını fırlatmış diğer nöbetçi görev yerine gelmeden bunu müdüre iletmiş. tek kişi hepsine hakim olmamı bekliyor. Alana hakim değil miyiz diye sordu. Canımı sıktı bu olay tam vaktinde yerine giden boğazını yırtan ben yani. Motivasyonum düşüyor sizce ne yapmalıyım?
Öğretmenlikte nöbet zorluğu için ne yapmalıyım?
Cevapla