Tıp 3. Sınıf öğrencisiyim, bu yıl sınıfta kaldım Myp ile başka bir tıp fakültesine geçiş yaparsam 1. Sınıftan mı devam edicem?

Tıp 3. Sınıf öğrencisiyim, bu yıl sınıfta kaldım Myp ile başka bir tıp fakültesine geçiş yaparsam 1. Sınıftan mı devam edicem?
Cevapla