Ben hep köle mi olacağım güzel bir iş bulmam hayal mi, lütfen ne olur yardım edin?

2 yıllık fizyoterapi bitirdim kppsden 80ni gecemiyorum her sene puanım düşüyor atama yok özelde iş yok.

Aç kalmamak için çeşitli işlerde çalışıyorum kasiyerlik, tezgahtarlik gibi İNSAN DIŞI MUAMELE görüp asgari ücret alıyorum.

Bıktım artık yaşım oldu 26 ne yapabilirim?

Eş dost tanıdık kimseden fayda yok. İnsani şartlar da iş istiyorum. Neler yapabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben derdimi anlatıyorum saçma sapan şeyler söylüyorsunuz çocuğunuz ananız yapsın o işleri
Ben hep köle mi olacağım güzel bir iş bulmam hayal mi, lütfen ne olur yardım edin?
Cevapla