Üniversite mezunu ve işsizdim, şu an fabrikada asgari ücretin altında maaşla çalışıyorum. Mutluluk hayal mi?

Üniversite bitirdim ve yıllarca işsiz gezdim. Bu yılın başında işsizlikten bıktım ve fabrikada işçi olarak işe girdim. Günde 2 vardiya çalışıyorum ve dayanacak gücüm kalmadı. Verdikleri maaş asgari ücretin bile altında bir meblağ. Hayata köle olmak ve ezilmek için gelmişim. Bu saatten sonra mutluluk benim için bir hayal. Yaşama sevincimi kaybettim ben ne yapacağım?

Üniversite mezunu ve işsizdim, şu an fabrikada asgari ücretin altında maaşla çalışıyorum. Mutluluk hayal mi?
Cevapla