Hangi bölümü seçmeliyim? (Mimarlık vs İstatistik)?

Ben sayısalcıyım ve hem çizimim hem de matematiğim iyi, her iki alandan da zevk alıyorum ama hangisini seçsem bilemiyorum. İçedönük yapım gereği masa başı iş bana daha uygun geliyor ama resim yeteneğimi bir yerde kullanmasam eksik kalacakmış gibi hissediyorum. Hangisini seçersem seçeyim de işimi layığıyla yapacağımın da farkındayım. Eğer inşaat sektörü düzgün olsaydı direkt mimarlığı yapıştırırdım ama bir türlü emin olamıyorum. İstatistik seçersem sigorta veya veri bilimcilik alanına gitmeyi düşünüyorum. Bu arada mimarlık seçersem tanıdıklar vasıtasıyla işsiz kalmam. Lütfen biraz yol gösterilmeye ihtiyacım var.

Mimarlık
İstatistik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hangi bölümü seçmeliyim? (Mimarlık vs İstatistik)?
Cevapla