Sizce onları tekrar çalışmaya nasıl ikna ede bilirim?

İyi günler, türkiyede yaşamıyorum markette manager olarak çalışıyorum. 2 tane çalışana daha ihtiyacım var. şu an sadece 2 çalışanım var. 4 tane olmaları gerekiyor. Çalışanlarımdan bir tanesi kız biri erkek. Kızın adı (sevda). 2 kız geldi ilan için. Önce stajla başlamaları gerekiyordu. 4 gün staja geldiler. Bugünde gelmeleri gerekiyordu ama dün akşam eve gittikten sonra biz kararımızı verdik burada çalışmak istemiyoruz diye mesaj attılar. Bugünde gelmediler bende arayıp nedenini sordum. Bana sevdayla aynı ortamda çalışmak istemediklerini, sevdanın onları müşterilerin önünde bağırarak aşağıladığını, onlara sizin beyniniz zekanız yok, sizin yerinize ben çalışıyorum, burada herşeyi ben yapıyorum, beceriksizler dediğini , müşterilerle onların dedikodularını yaptığını söylediler.

Defalarca onlara burada manager benim sevda değil, ayrıca öğrenmek için 4 gün değil 1 haftaya ihtiyacınız var dedim ama hayır teşekkürler sizle çalışmak istemiyoruz dediler. Ama benim çalışana çok ihtiyacım var, işleri böyle yetiştiremiyoruz.

Sizce onları tekrar çalışmaya nasıl ikna ede bilirim?

Sizce onları tekrar çalışmaya nasıl ikna ede bilirim?
Cevapla