Migrosta kasiyerim ama her işe bakıyoruz öğretmeden yapmamizi bekliyolar bırakmak istyorum?

Migros ta kasiyerim. 15 gün oldu. Hala Alışamadım hiçbir şey öğretmiyorlar sadece bikere hızlıca anlatıp daha sonrasinda herseyi tıkır tıkır yapmami bekliyorlar. Müdürün bi altı sorumlum var bastan coiyi davrandı ama Şu an çok dikleniyor. Çok sıkıntıdayım. İyice sogudum mağazadaki her işten sorumlu tutuyorlar. Aynı ada yapilsin istiyolar angarya işleri bana yıkıyolar. Hepsi içkici ben hicbisey kullanmiyorum kız erkekhepsi pis pis konusuyor ben sevmiyorum çekiyorum kendimi. Bu sefer eziyorlar beni. B8rakmak istiyorum ailem devam et diyor. Bi yandan hemsire olmak istiyorum eğitimim aksadı şuanda. Bırakmalımıyım?
Migrosta kasiyerim ama her işe bakıyoruz öğretmeden yapmamizi bekliyolar bırakmak istyorum?
Cevapla