Müdürüm yeni başlayanları eğitime alıp beni neden görmezden geliyor sizce?

Müdür üç yıl oldu diye uzman yaptı beni yaparken dedi ki bazı konularda geliştir kendini felan dedi ama dediği konu geldiği zaman eğitimini bana vermiyor yanına başka kişileri aldı o an ona bunu diyemedim. Bu konuşma üstünetekrar aynı eğitim oldu ve bu sefer 8 aylık elemanı aldı eğitime beni çağırmadı tamam o kız sürekli yalakalık yapıyor öğrenmek istiyorum diye kendini yırtıyor ama yakakalık yaparak bunu yapıyor. Her ne olursa olsun müdür beni çağırması gerekmez mi?

Müdürüm yeni başlayanları eğitime alıp beni neden görmezden geliyor sizce?
Cevapla