Eczacılık tutuyorken hacettepe de hemşirelik okuyor olmam aptallık mıydı?

Sırf hemen atanıp boşta kalmıyım diye bunu seçtim hata mı ettim.
Güncellemeler
+1 yıl
Cogu arkadaslarim oyle söylüyor hocalar bile aaa demeye basliyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Ama ailemin durumu da yoktu zar zor okudum
Eczacılık tutuyorken hacettepe de hemşirelik okuyor olmam aptallık mıydı?
Cevapla