Ben ilkokul ve lisede hep takdir ve onur belgeleri aldım. Hep çok çalışkan zeki bir öprenciydim. Odtüye girdim aynı zamanda Anadolu üniversitesi ikisini de okudum uzatmadan mezun oldum. Bunlar yanında sanat sporda birçok başarı elde edip birçok gönüllülük sertifika belge aldım staj yaptım. Sonra gittim Avrupa’nın en başarılı okullardından birinde yüksek lisans yaptım. İngilizcem ana dilim gibi. 5 yıla yakın özel sektörde birçok alanda çalıştım ama hepsi ya asgari ücret ya da az üstünü verip hep taciz terbiyesizlik saygısızlık duygusal şiddet eksik maaş sigorta sözleşme ve mobbing uyguladıkları için ya kovuldum ya istifa ettim. 30 yaşındayım ve bu kadar zeki kültürlü donanımlı çalışkan olmama rağmen iğrenç torpilli mafya kıro aptal pavyoncu hayatında bir kitap okumamış bir dil bilmeyen pis heriflerin altında çalışmak onların tacizini saygusızlıklığınu çekmek zorunda olmak beni yıldırdı. Kendim özel ders vererek para kazanıyorum. Yakın zamanda fa yurtdışına gideceğim bir iş buldum düşük maaşlı orayı denemek için. Ama bu kadar emek başarı zekanın boşa gitmesi. Aptal eğitimsiz insanların torpille çok iyi yerlerde olması ve zengin olması beni çok öfkelendiriyor. Bu depresyon öfke ve parasızlık sorununun çözümü nedir yani. Çıkıp YouTube da isyan etsem bunlara popüler olup oradan mi parayı kırsam acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Evet yani düşünsene zekiyim çalışkanım ve boşa gidiyorum böyle evde oturuyorum yani. Ülkenin canım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer