Ders çalışmak için adam gibi bir ortamım yok. Ev 1+1 odada ablamla yaşıyoruz annem babam oturma odasında yatıyor. Odaya 1 masa anca sığıyor ben hariç herkes çalışıyor. Ben yks hazırlanıyorum ve derslerim iyi olduğu için ailede tek okuyan ben olacağım.
Ama ders çalışırken herkes ses yapıyor. Uyurken ses yapıyor. Yemin ediyorum sınıftaki arkadaşlar büyük odasında sessiz sakin ders çalışırken ben ayrı bir mücadele veriyorum. Yani potansiyel çalişmamdan daha verimsiz çalışıyorum bu yüzden.
Ama herkes aynı sonucu bekliyor. Ne adam gibi çalışabiliyorum ne uyuyabiliyorum. Ama iş yargılamaya gelince sınavdan iyi almalıymışım. Kütüphaneye gidiyordum normalde ama orasıda soğuk oluyor ve pantolon ayakkabıyla rahat hissetmiyorum.
Ama ders çalışırken herkes ses yapıyor. Uyurken ses yapıyor. Yemin ediyorum sınıftaki arkadaşlar büyük odasında sessiz sakin ders çalışırken ben ayrı bir mücadele veriyorum. Yani potansiyel çalişmamdan daha verimsiz çalışıyorum bu yüzden.
Ama herkes aynı sonucu bekliyor. Ne adam gibi çalışabiliyorum ne uyuyabiliyorum. Ama iş yargılamaya gelince sınavdan iyi almalıymışım. Kütüphaneye gidiyordum normalde ama orasıda soğuk oluyor ve pantolon ayakkabıyla rahat hissetmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer