Her insanı aynı kefeye koymak haksızlık değil de ne?

yok bunun çevresi bu böyledir. yok bunun yaşı bu böyledir. yok bunun okulu bu böyledir. yok bunun giyimi telefonu oyu buyu şöyle böyledir. ne bu ya? insanlara yukardan bakan şu tarz insanlar bunu yapmaktan ne zaman vazgeçecek. gece gece sinirlerim zıpladı :D ya da herkesi kendi geçtiği yoldan mı geçiyor sanıyorlar :D ben anlayamadım çözen var mı :D ne düşünüyorsunuz bişeyler deyin sizde..
Her insanı aynı kefeye koymak haksızlık değil de ne?
Cevapla