Hangi konuda farklı hangi konuda aynı davrandığına göre değişir. Evet bir insan sıcak kanlı ve insancıl olduğu için her bireyle iletişimini sıcak tutmayı sevebilir. Önemli olan hangi konularda aynı samimiyeti gösterdiğidir. Misal bir sırrını her kişiye açamazsınız veya herkesle her konu konuşulmaz gibi gibi. Bunu ayırt edemeyen insanlar tehlikelidir. Kiminle ne konuştuğunu ne konuşacağını seçmeli. 👒
Zaten mantıken her insan her insana farklı davranmalı ki insanlar dostları ve arkadaşları ayrıt edilebilsin. Herkese aynı davranabilen insan yapmacıktır, gerçek dışıdır. Ola ki böyle biri çevrende varsa tekmeyi basmanı öneririm. Herkesle aynı olunamaz mutlaka birine yapmacık davranıyordur.
Var olan detaylar, duyguların esiri olan mantıktan uzak kavramlar ise; herkese aynı davranan tehlikelidir. Mantığıyla hareket eden, zaaflarının kurbanı olmayan ve beklentilerinin izinde yürümeyen insanlar da yerine göre hareket edebilir. Herkese aynı sınırı koymak veya kişiye göre davranmak, mantık ile çizilebilecek bir çerçevenin ürünü. Asıl sorulması gereken soru farklı.. Aynı olan bu davranışların özünde bir insan mı yatıyor? Duygusal bir açlık mı? Başkalarına olan kin ve nefret mi? Yoksa zevkleri mi sadece. Böylelerinin sonu bellidir, uzaktan da görebilirsin geleceğini.
Güzel soru :) Herkese aynı davranan diyorum. Hayatımızda herkesi aynı yere koymak çok da mümkün değil. Birileri daha değerli olmalı ya da daha değersiz. Aynı şekilde başkalarından aldığımız enerji de aynı değildir. Ve bu bizim onlara olan davranışlarımıza yansır.
Herkese aynı davranan biriyle hiç karşılaşmadım bu arada :D. Ama karşılaşsam da samimiyetsiz olduğunu düşünürdüm.
Ben herkese eşit davranırım ama herkese aynı davranmam. Tanışma evresinde itibaren zamanla ilerleyen ikili ilişkilerde tavrım, davranışlarım samimiyet ve resmiyet arasında değerlenir.
Ama yok insan herkese aynı davranmaz/davranamaz sevdiğin insanlar var sevmediğin insanlar var ya da mesela herkesin yapısı farklıdır biri şakayı kaldıramazken diğeri mutlu olur en basiti
Genel olarak insanlara nasıl davrandığını çözemediğin kişiler tehlikelidir. Tehlikeli birinin rengini belli edecek kadar plansız olduğunu düşünmüyorum.
Herkese karşı aynı davranan. Bi insan nasıl herkesle anlaşabilir? 😀 Menfaat vardır içinde, bana göre karşıda ki nasılsa ona göre davranan insanlar daha iyi