Hiçbir işte çalışmadım ama sürekli çalışanlarını azarlayan patronlara şahit oldum. Ben nasıl katlanacağım bu duruma?

Ben cok kirilganim beni ezikleyen bir patronla nasil calisirim hic bilmiyorum :(
Güncellemeler
+1 yıl
Abi hata yapilir insanlari kırmaya ne gerek var anlamiyorum of ya
Hiçbir işte çalışmadım ama sürekli çalışanlarını azarlayan patronlara şahit oldum. Ben nasıl katlanacağım bu duruma?
Cevapla