2023 yılında üniversiteyi bitirdim fakat çift anadal yaptığım diğer bölümüm devam ediyor. Sizce okumaya devam etmeli miyim?

Merhaba arkadaşlar, 2023 yılında üniversiteyi bitirdim fakat aynı zamanda çiftanadal yaptığım için diğer bölümümde okumaya devam ediyorum. Fakat çiftanadal ile okumaya devam ettiğim bölümde hocalar çok sıkıntılı, derslerden geçmemiz için uğraşıyorlar resmen... Ayrıca diğer bölümümü de bitirdiğim için iş hayatına da girmek istiyorum fakat bu bölüm devam ettiği için halen okula devam etmek zorundayım. Ayrıca okul maddi olarak da beni zorluyor okula bir gün gidişim sadece 280 lira ediyor ve gittiğim halde derslerden kalmak da koyuyor ve daha sadece 85 akts alabildim bunu 240'a tamamlamam gerekiyor. Açığa almayı denedim fakat alttan derslerim olduğu için yapamıyorum. Mezun olduğum bölüm ve şu an okumaya devam ettiğim bölümde önü açık meslekler değil bu yüzden ne yapmam gerektiğini bilemiyorum. Okulu bırakmak istiyorum fakat başlarda ikisini birlikte zorluklarla yürütüyordum bir dönem sadece 28 ders aldığımı hatırlıyorum emeklerimin boşa gitmesini istemiyorum ama artım katlanamıyorum da sizce ne yapmalıyım, düşüncelirinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻

2023 yılında üniversiteyi bitirdim fakat çift anadal yaptığım diğer bölümüm devam ediyor. Sizce okumaya devam etmeli miyim?
Cevapla