27 yaşındayım, son atamalardan sonra bölüm bitti. İkinci üniversite mi okumalıyım, akademiyeye mi girmeliyim?

İlköğretim matematik öğretmenliği okuyorum. Ama her sene 1200 atama yapılırken 174 atama yapıldı. Hocalar herkes yoluna baksın, bir gelecek bulsun dedi. Arkadaşlar ne yapmalıyım. Kendimi çok kötü hissediyorum. Akademiye girmek çok zor, dayım da yok. İkinci üniversite de sadece tıp ın iş garantisi var.

27 yaşındayım, son atamalardan sonra bölüm bitti. İkinci üniversite mi okumalıyım, akademiyeye mi girmeliyim?
Cevapla