Stajlar yapıyorum ve 1 ay aynı yerde çalışmak bana zor geliyor en fazla 1. Haftanın sonunda sıkılıyorum ilerde çalıştığım zamanlar ne yapcam?
Bu durumu nasıl düzeltirim? Bu arada çalışanlarla Bu zamana kadar bir problemim olmadı
Stajlar yapıyorum ve 1 ay aynı yerde çalışmak bana zor geliyor en fazla 1. Haftanın sonunda sıkılıyorum ilerde çalıştığım zamanlar ne yapcam?
Bu durumu nasıl düzeltirim? Bu arada çalışanlarla Bu zamana kadar bir problemim olmadı
arkada güvencen olduğu için bunu yapiyorsun. ihtiyaç duyarsan o işi kaybetmemek için sarılırsın. işi kaybetmemek için. şimdi keyfini çıkar. hele geçim sıkıntın başlasın çıkmazsın.
Haklısın belkide dediğin gibidir , teşekkür ederim yorumun için bu şekilde düşünmemiştim:))
keyfini çıkar hayatın enazından şimdilik
Cevap
5Cevap
Bence devamlılık sağla mutlaka.. ne olursa olsun zorla kendini
Yeni bir iş bularak ana iş iştir boş durmaktan iyidir
Ama stabil bir hayatım olsun istiyorum her hafta başka işlerde çalışmak istemiyorum çok düzensiz geliyor öyle
Borçlanırsan dayanırsın 😂
borca gir zorla çalışırsın
Borç fobim var kimseden almam kimseyede vermem dmlsslşwşzşd
o yüzden rahat rahat çıkabiliyorsun işten işte
Psikolog
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?