Çağrı merkezi hizmetleri mi yoksa işletme yönetimi mi?

Çağrı merkezi hizmetleri mi yoksa işletme yönetimi mi arkadaslar? Hangisi daha iyi puan açısından da bölüm açısından da?
Çağrı merkezi hizmetleri mi yoksa işletme yönetimi mi?
Cevapla