Çağrı merkezi mi yoksa iletişim fakültesi mi?

Ben çağrı merkezinde çalışmak istiyorum. Çünkü çağrı merkezinde evden de çalışabiliyorsun rahatıma da çok düşkünüm. B8liyorsuniz ki çağrı merkezi 2 yıllık bir bölüm 4 yıllığı yok. Sizce çağrı merkezinde çalışmak için cagri merkezi mi okusam daha kolay iş bulurum yoksa halkla ilişkiler vb. 4 yıllık iletişim fakültesi mi?

Çağrı merkezi mi yoksa iletişim fakültesi mi?
Cevapla