İşletme mi daha iyi yoksa yönetim bilişim sistemleri mi?

Isletme okuyan var mi? Sizce isletme mi daha iyi ybs mi?

İşletme mi daha iyi yoksa yönetim bilişim sistemleri mi?
Cevapla