Hangi bölüm daha iyi, lojistik mi işletme yönetimi mi?

ön lisans bölümü düşünüyorum. Lojistik mi işletme yönetimi mi pazarlama mı daha iyi. Bunlar düşündüklerim.
Hangi bölüm daha iyi, lojistik mi işletme yönetimi mi?
Cevapla