Mezuna kaldım ve neredeyse hiç arkadaşım yok hepsi üni kazandı hiçbiri yazmıyor.. banaçok saçma ama bu yalnızlık hissi nasıl gecer?

Mezuna kaldım ve neredeyse hiç arkadaşım yok hepsi üni kazandı hiçbiri yazmıyor.. banaçok saçma ama bu yalnızlık hissi nasıl gecer?
Cevapla