2. Sınıfta edebiyat ağırlıkta dersler görmüştük şahsen bana gereksiz geldi 1. Sınıfta da Osmanlı Türkçesi dersi gereksiz gelmişti. Dil bilgisini dört dönem gördük ama kimse hiç bir şey öğretmiyor kendin öğreniyorsun gerçi bu her bölümde olan şey.
Saydıklarının arasında yine en iyisi Türkçe gözüküyor. Edebiyat okumadığım için şükrediyorum kendi adıma. Hem okuması zor hem atanması. Sosyal bilgilerinde ataması zor zaten ilgimi hiç çekmedi.
Bak tekrar ediyorum. Rahat atanmak istiyorsan dediğim bölümler iyi şu an. Türkçe yazarsan mezun sayısı ve atama sayıları ortada. İyi emek vermezsen 6 7 yıl belki de daha uzun süre atanamama ihtimalin var
Tabiki de atanma olasılığın var ama sınava girdiğin yıl kaç kişi alacaklar orası da çok önemli. Bazı yıllar çok alırken bazı yıllar az alıyolar. Benim tanıdığım türkçe öğretmeni var adam fabrikada çalışıyo.
Öğretmenlik bölümlerinde 3 farklı sınava giriyorsunuz. 30 a yakın dersten sorumlusunuz. ve on binlerce rakibiniz var. Her sene değişken bir kontenjan, atanmak için atlatmanız gereken bir mülakatınız var. Her şeyi geçtim atanıyorum diyorsunuz, en erken sınavdan 1 sene sonra atanabiliyorsunuz. Kısacası çekilecek dert değil. Yalnızca sınıf öğretmenliği okunur. Mezun sayısının en az dörtte birini atadığı için. Branş öğretmenliklerini asla tercih etmeyin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Öğretmenlik genel olarak atanmaları çok zor okunmaz bence başka iş konusunda önü açık bir bölüm oku
başka istediğim bir meslek yok ama :(
Okunmaz mezun sayısı çok. Özel eğitim ilköğr mat oku
onları istemiyorum ama
Türkçe öğretmenliği 3. Sınıfım. Bence ataması evet zor ama imkansız değil. Ben dersleri çok sevmedim ya okumazdım şuanki aklım olsa açıkçası.
neden sevmediniz ki
2. Sınıfta edebiyat ağırlıkta dersler görmüştük şahsen bana gereksiz geldi 1. Sınıfta da Osmanlı Türkçesi dersi gereksiz gelmişti. Dil bilgisini dört dönem gördük ama kimse hiç bir şey öğretmiyor kendin öğreniyorsun gerçi bu her bölümde olan şey.
sence türkçe, sosyal bilgiler, edebiyat bunlardan hangisini seçmeliyim öğretmenlik için
Saydıklarının arasında yine en iyisi Türkçe gözüküyor. Edebiyat okumadığım için şükrediyorum kendi adıma. Hem okuması zor hem atanması. Sosyal bilgilerinde ataması zor zaten ilgimi hiç çekmedi.
anladım teşekkür ediyorum
Rahat atanmak istiyorsan eğer
Sınıf
İngilizce
Özel eğitim
İlköğretim matematik
Bu bölümlerden birini seç
çok çalışsam atanamaz mıyım
Çok çalışırsan tâbi atanirsin. Çok çalışacağına emin misin?
evet de korkmuyo da değilim işsiz kalırım diye
Bak tekrar ediyorum. Rahat atanmak istiyorsan dediğim bölümler iyi şu an. Türkçe yazarsan mezun sayısı ve atama sayıları ortada. İyi emek vermezsen 6 7 yıl belki de daha uzun süre atanamama ihtimalin var
Sınıf öğretmenliğinden şaşma
onu da istemiyorum ama istediğim sadece türkçe çok çalışsam kpss de atanamaz mıyım yani
Tabiki de atanma olasılığın var ama sınava girdiğin yıl kaç kişi alacaklar orası da çok önemli. Bazı yıllar çok alırken bazı yıllar az alıyolar. Benim tanıdığım türkçe öğretmeni var adam fabrikada çalışıyo.
istediğim branşı değil de sırf ataması var diye özel eğitim yazmam daha mı mantıklı yani
Hayır sevdiğin mesleği yapmalısın bence. Kpss ye iyi çalışacağına inanıyosan türkçe öğretmenliğini seç. Karar senin
BİM'e yeni personel geliyor. 😃😃
Ataması zor öğretmenliğin
Bilmem ben olsaydım Rusça öğretmenliği yapardım
A101 şok BİM işin hazır
Hayır okunmaz
neden
Öğretmenlik bölümlerinde 3 farklı sınava giriyorsunuz. 30 a yakın dersten sorumlusunuz. ve on binlerce rakibiniz var. Her sene değişken bir kontenjan, atanmak için atlatmanız gereken bir mülakatınız var. Her şeyi geçtim atanıyorum diyorsunuz, en erken sınavdan 1 sene sonra atanabiliyorsunuz. Kısacası çekilecek dert değil. Yalnızca sınıf öğretmenliği okunur. Mezun sayısının en az dörtte birini atadığı için. Branş öğretmenliklerini asla tercih etmeyin.
anladım teşekkür ederim
Okunur
Öğrencin olmak istiyom. d
Okunur
Hangi sınıf
atanması az
Kötü