Bu kamu da çalışanlar niye ağlıyor 40.000 üstü maaş alıyorlar hala ağlıyorlar özel sektörde çalışanlar ne yapsın?

bu kamu da çalışanlar niye ağlıyor 40.000 üstü maaş alıyorlar hala ağlıyorlar özel sektörde çalışanlar ne yapsın?

Bu kamu da çalışanlar niye ağlıyor 40.000 üstü maaş alıyorlar hala ağlıyorlar özel sektörde çalışanlar ne yapsın?
Cevapla