Asgari ücret alanların ağlaması bana mantıklı gelmiyor. Size göre mantıklı mı?

Demek ki kendini hiç geliştirmemişsin ne bekliyorsun yani. Doktor oldun da asgari mı verdiler. 60 70 bin alana hak veririm niye fakirim derse ama kendini hiç geliştirmemiş insan ne bekliyor
Asgari ücret alanların ağlaması bana mantıklı gelmiyor. Size göre mantıklı mı?
Cevapla