Güncellemeler
1 yıl
herkes uyuyor mu
Güncellemeler
1 yıl
asgari ücrete zam zaten yapılmayacak gibi duruyor. Ben de doğru bir adım oldğunu üstüne basa basa söylüyorum. senelerdir röportajlarda bize zam yapmayın, zam enflasyonu artıyor diyenler çoğunluktaydı,,, herkes asgari ücret zammının iğneden ipliğe her şeye zam ve enflasyon demek oldğnu biliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
asgari ucret zammi degil asgari ucretin bi ustu ucret belirlenmeli. asgari ucret tanimi ulkemizde yanlis kullaniliyor maalesef
şu an asgari ücrete ne yaparsan yap hepsi iğneden ipliğe her şeye yansıyacak çünkü işveren de hem enflasyonla hem maaşlarla başedemez
Elektrik %38 yapıldıysa demekki askeri ucretede yapılmalı diye düşünüyorum ne yapsın askeri ücretliler ceyranmi yesin
ee o zaman toptan her şeye asgari ücret kadar zam gelecek? Ne anladık bu işten?
Askeri ücrete zam gelmicek ki sen geleceğini mi dusunuyorsun
hayır, yapılmalı diye düşünüyorum dedin ya
Ya bak bende yapılması tarafındayız gerçekten zor durumları insanlar ev kiralarını ödeyemiyor ama zaten açıkladılar dediler ara zam yok diye bari zam yapilmasin dioruz oda olmuyor sole düşün bir askeri ücretli 1000₺ elektrik odicekken şimdi 1380₺ odicek ve bu sadece elektrik bunun hali ile gidayada pazarada yansıması olacak gerçekten milletim adına çok üzülüyorum bu konuda geçen kurbanda bir eve pay verdim adam ağladı ilk defa kurban kesemedim die 😔
Elektrik %38 zam aldı emekliler hala bekliyor. Senin tuzun kuru tabi o yüzden böyle konuşuyorsun
emeklilerin durumu zaten çok üzücü çünkü asgari ücretin üstünde almaları gerekirken pek zam yapılmadı ama şunu anlıyor musunuz? atıyorum senin asgari ücreti 25 bin liraya çekseler iğneden ipliğe her şeye yüzde 50 zam gelse, yine aynı tas aynı hamam olur.
Yine geliyor
Memura enflasyon zamı varda enflasyon sadece memura mı vurdu? Bunu da düşünün derim?
enflasyon herkese vuruyor. enflasyon devam edecek büyük ihtimalle de. çünkü en basiti dünyada zaten bir sürü sorun var bu da ülkeleri etkiliyor ama asgari ücret zammı da ek enflasyon demek
Memura hak görüleni neden asgari ücretli çalışana görmüyorsun onlar ne yiyecek içecek ödemeleri yapacak?
memur değilim, memura yapılan seyannen zamı da ben hak görmedim ya da emekliye yapılmayan zammın da sebebi ben değilim ki en zor durumda olan emekliler... ama sen asgari ücretlisin diyelim, maaşın oldu 25bin asgari ücret, ee hemen ertesi gün ekmeği 30 liraya, suyu 200 liraya vs alsan çok mu kazanmış olacan?
Olmadığı halde zam geldi merak etmr
Kafana sica...
Zaten asgari ücret Mart ayında eridi bitti
kendi kafa sica... geçen senelerde asgari ücrete zam yapılmasın, enflasyon oluyor diyenler bu sene değişti.
Zorla spvdurkek istiyolar
İyi ki yapılmadı zam
daha belli değil ama yüksek ihtimal yapılmayacak
Yok kesin yapılmayacak
mantıklı olur
Sana yapmasınlar
Ben özeldeyim, yapacaklar