Asgari ücrete zam yapılmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

bence doğru bir adım. çünkü asgari ücret zammı enflasyon yaratıyor. ama özel sektörün artırmasını beklerim zira çok düşük kalındı özeller.

Güncellemeler
1 yıl
herkes uyuyor mu
Güncellemeler
1 yıl
asgari ücrete zam zaten yapılmayacak gibi duruyor. Ben de doğru bir adım oldğunu üstüne basa basa söylüyorum. senelerdir röportajlarda bize zam yapmayın, zam enflasyonu artıyor diyenler çoğunluktaydı,,, herkes asgari ücret zammının iğneden ipliğe her şeye zam ve enflasyon demek oldğnu biliyor.
Asgari ücrete zam yapılmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla