küçük düşünme ama yaşın genç ise neden güvenlik olmak istiyosun o son çare olsun daha güzel şeyler dene kendini geliştir daha güzel yerlere gelmeye çalış
bahane bulmak suçu başkalarına atmak kolay kardeşim baktın olmuyor hoop ailem baskıcı cart curt bunu kendine vizyon edinme asla bahanelerin arkasına saklanma ve bu arada ailen çok haklı benimde bir çocuğum olsa 2 yıllık okutmazdım asla hem bir meslek sahibi olamazsın iki yıllıkta hemde ortalık çok bozuk eften püften bir ünye gidersen ortam da rahatsa ooo ne tür işler gelir başına allah korusun bekaretini kaybetmek bunların en basiti yani neler neler olabilir mâdem puanın yetmiyor otur ders çalış kafa patlat adam gibi bir bölüm kazan baktın olmadı mı ne biliyim pmyo dene odamı olmadı açıktan oku 2 sene kpss falan dene birçok seçenek var ha ben uğraşmayacam diyorsan tamam git güvenlik ol kısa yoldan ama ailene atma şuçu daha 19 yaşındasın onlar hep senin iyiliğini düşünür
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Merhaba, güvenlik görevlisi olmak zor değil bence ya olabilirsiniz. Şansınızı denemenizi tavsiye ederim. Başarılar diliyorum hayatınızda.
Zor ama yaparsınız
Sende ac bi hesao güzel güvenlik diye 1 aya ünlü olursun
İlk önce kursa kayıt ol sonra dersler Girersin sonra ise kurs parasını ve diğer yerlerin parasın verirsin sana tavsiyem silahlı güvenlik sınavına gir.
olması zor değil hatta baya kolay ama silahlı silahsız ayrımı var silahsız al tavsiyemdir
Zaten silahlıya daha yaşım tutmıyo
küçük düşünme ama yaşın genç ise neden güvenlik olmak istiyosun o son çare olsun daha güzel şeyler dene kendini geliştir daha güzel yerlere gelmeye çalış
19 yaşındayım ama baskıcı bir ailem var maalesef her şeyime engel oluyolar 2 yıllık bölüm istemiyolar 4 yıllığa benim puan yetmiyor:(
bahane bulmak suçu başkalarına atmak kolay kardeşim baktın olmuyor hoop ailem baskıcı cart curt bunu kendine vizyon edinme asla bahanelerin arkasına saklanma ve bu arada ailen çok haklı benimde bir çocuğum olsa 2 yıllık okutmazdım asla hem bir meslek sahibi olamazsın iki yıllıkta hemde ortalık çok bozuk eften püften bir ünye gidersen ortam da rahatsa ooo ne tür işler gelir başına allah korusun bekaretini kaybetmek bunların en basiti yani neler neler olabilir mâdem puanın yetmiyor otur ders çalış kafa patlat adam gibi bir bölüm kazan baktın olmadı mı ne biliyim pmyo dene odamı olmadı açıktan oku 2 sene kpss falan dene birçok seçenek var ha ben uğraşmayacam diyorsan tamam git güvenlik ol kısa yoldan ama ailene atma şuçu daha 19 yaşındasın onlar hep senin iyiliğini düşünür
degil olması en kolay şey hatta herhangi bir saglık sorunun yoksa saglık raporunu alırsın gerisi kolay
kamuda olmadığın sürece sıkıntı hele de kadınlar için.
Çok basit.
Ama daha önce hiç bukadar Seksi güvenlik görevlisi görmemiştim
Yakışıklı güvenlik mi
Yoo bir kursa gidiyorsun oluyorsun oldu bittiii
Yattığın yerden kazanacaksın yani
Güzel guveblikk hesabını aç sende ünlü olursun :.))
Çok basit ama insanlarla uğraşmak zor
Bildiğim karı ile lise mezunu herkes oluyor
Değilde hatunların bu meslekte iş bulması zor
Hiç zor değil
Güvenliğim bende yardımcı olabilirim
Ergenlikten kalma çok gözükmeyen faça izim var sorun olur mu
Görünmeyen bir yerdeyse sorun etmezler doktorlar
Bakıyolar mı öyle detaylı
Soruyorlar iz var mı diye sadece
Çok kolay
Vizyon reizz
Hangi ildesin yardimci olayim
Hayrr