Erkenden sınavlara çalısmaya başlamanın mantıksız oldugunu düşünüyorum. Sizce yanılıyor muyum?

Erken derken 3-4 hafta çok erken gibi. Soruları cevaplarken de ciddi olmuyorum sallıyorum sınav haftasinin stresi gelene kadar. Erken sayılan sure boyunca motivasyonun düşük ve alinan sonucun da düşük olduguna inanıyorum.

Erkenden sınavlara çalısmaya başlamanın mantıksız oldugunu düşünüyorum. Sizce yanılıyor muyum?
Cevapla