Yeniden YKS'ye hazırlanmak saçma mı olur?

Okulu uzatmaktan gençliğim geçiyor, 2. Sınıfa daha yeni geldim ve daha önümde 4 yıl var üstelik 1. Sınıfta ders bırakmak zorunda kaldım boyle giderse mezun olamayacağım. Stajlardan zar zor geçiyorum iş garantisi olsun diye tıp yazdım ama okuyamıyorum aşırı zorlanıyorum. Hazırlıkta okudum 1 yılımda oraya gitti yeniden sınava hazırlansam bilgilerim eskisi gibi değil bölümde de daha yolu bile yarılayamadım bi akıl verin sıkıp birkac yıl daha mi dayanayım tus falan çalışmak istemiyorum. Yoksa yksye şimdiden baslasam mı?
Yeniden YKS'ye hazırlanmak saçma mı olur?
Cevapla