Finallere de giremem muhtemelen. Kaydimla ilgili bı sıkıntı olmuştu ilk dönem full devamszlik gösteriyordu. Öğrenci işlerindeki kadın hocalarına anlatırsın dedi ikinci kez atandım ben. Kasım ayında. Ama hevesim baya bu gitmişti hırs yaptım aileme okula gitmedim. İstemediğim bölüm bide.
Finallere giremezsem ailemden saklarim. İkinci dönem ders alabilir miyim? 1 sene daha uzadı mi egitimim? (4 sene normalde)
İyi bilen birisi beni aydınlata bilir mi by konuda?
Finallere giremezsem ailemden saklarim. İkinci dönem ders alabilir miyim? 1 sene daha uzadı mi egitimim? (4 sene normalde)
İyi bilen birisi beni aydınlata bilir mi by konuda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer