Hemşirelik 1. Sınıf öğrencisiyim. Neredeyse tüm derslerden devamsızlık hakkımı geçtim. Ne yapacağım?

Finallere de giremem muhtemelen. Kaydimla ilgili bı sıkıntı olmuştu ilk dönem full devamszlik gösteriyordu. Öğrenci işlerindeki kadın hocalarına anlatırsın dedi ikinci kez atandım ben. Kasım ayında. Ama hevesim baya bu gitmişti hırs yaptım aileme okula gitmedim. İstemediğim bölüm bide.
Finallere giremezsem ailemden saklarim. İkinci dönem ders alabilir miyim? 1 sene daha uzadı mi egitimim? (4 sene normalde)
İyi bilen birisi beni aydınlata bilir mi by konuda?
Hemşirelik 1. Sınıf öğrencisiyim. Neredeyse tüm derslerden devamsızlık hakkımı geçtim. Ne yapacağım?
Cevapla