Hemşirelik okuyorum ve hiç memnun değilim 3. sınıftayım napacağım?

Hastane ortamının bütün zorluğunu çekmiş olsak da maalesef tıp okuyanlar kadar bir kıymetimiz yok onlar kadar zaten olamam fakat bütün yükü biz çekiyoruz hemşireliğin statü olarak bir çok meslekten daha aşağıda gibi hissediyorum ve bana öyle hissettiriliyor. Lisedeki arkadaşlarım çok daha iyi bölümlere gittiler ve ben sınıfta sonunxu falan okuyordum ve mezuna kalarak bu bölüme yerleştim. Üniversitem öyle çok iyi bir üni değil yani okuduğum üni öyle büyük bir şehirde bile değil ve kendimi aile karşı hep mahçup hissettim çünkü daha iyisi olabilirdi ve ben başarılı bir öğrenciydim sonradan böyle oldu üni sınavlarından bile düşük alıyorum o derece. Hemşirelik bittikten sonra tıpa hazırlanmak istiyorum sizce çok mu geçmiş olur?
Hemşirelik okuyorum ve hiç memnun değilim 3. sınıftayım napacağım?
Cevapla