A101 de çalışan kıza açılamadım ve hislerimi kağıda döküp verdim?

Merhabalar ben a101 de çalışan bir kızdan hoşlanmaya başladım ama yüz yüze bir türlü açılamadım. Onun için kağıda hislerimi ve neden açılamadığımı yazdım esprili bir dille, alta da numaramı yazdım, kasada da eline verdim ama elim ayağım tutuldu, bu ne diye sordu biraz sessiz bir şekilde bende kafamla al işareti yaptım, sizce sonucu ne olur? 2-3 saat oldu daha haber vermedi ne yapmalıyım ve yarın da bu şehirden ayrılacağım.

Güncellemeler
+1 yıl
Aramadı da sms te atmadı beğenmedi demekki :)
A101 de çalışan kıza açılamadım ve hislerimi kağıda döküp verdim?
Cevapla