Bi kız var sıkıntı vardı bir şekilde kestik muhabbeti ben heryer den engellemiştim kızı sizce tekrar yazsam ezikmi olurum ?

Yani onunda niyeti var gibi ama emin değilim
Bi kız var sıkıntı vardı bir şekilde kestik muhabbeti ben heryer den engellemiştim kızı sizce tekrar yazsam ezikmi olurum ?
Cevapla