Benimleyken konuştuğu kızı engellettim ayrılinca onu ekledi ama banada yazdı?

Biz sevgiliyken bir kızla akşam 11 buçukta görüntülü konuşmuş onu engellettim kız beni içip aradı görüşmek istedi falan dedi kavga ettik engellettim sonra biz ayrıldık ayrildigimizin 3. Günü kızı eklemiş instadan ve ayrıldığımızın 6. gunu de bana nasılsın dedi mesaj attı bunun amacı ne ya sordum daha yazmadı. Ayrilik nedenimiz 5 aydır sevgiliyiz hep dışarda buluşuyoruz cafe cafe gezmekten sıkıldım evde buluşalim bu sefer dedi ben istemeyince benimle buluşmadı o ilde ben ilçedeyim gittim oraya görüşmeden döndüm ayrıldık.

Benimleyken konuştuğu kızı engellettim ayrılinca onu ekledi ama banada yazdı?
Cevapla