Çalıştığım okulda mutsuzum, okul değişikliğine başvurdum ama onlar daha kötüyse diye seçim yapamıyorum. Ne yapmalıyım?

Calistigim okulda mutsuzum napsam yaranamıyorum is yap bilmiyorlar yapmıyorsun gibi davranıyorlar nedense her lafları batıyor başka bir okul değişikliğine başvurdum ama iki okul tercihim var ama ya onlar dahada kötüyse diye seçim yapamıyorum napmaliyim

Çalıştığım okulda mutsuzum, okul değişikliğine başvurdum ama onlar daha kötüyse diye seçim yapamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla