Berbat bir okul ortamında mı kalmalıyım yoksa risk alıp okul mu değiştirmeliyim?

Okula gitmek istemiyor ya çünkü oradaki sosyal ortamım çok kötü zaten sınıfta 10 kişiyiz bir de zaten okul da kötü değiştirmek istiyorum ailem yok diyor oraya zor alıştın başka yere alışamazsın da ben buraya da alışamadım ki ya bari eğitimi daha iyi bir yere gideyim diyorum ama korkuyorum da cidden daha kötü olursa dedikleri gibi risk almak istiyorum ama geleceğimi mahvetmek istemiyorum okulda tüm gün telefona bakıyorum kafam meyve suyu oluyor bu okulun sınavları kolay ama üniversite sınavında ne bk yiyeceğim böyle kolay sınavlarla geçiyorum da onu nasıl geçeceğim bunu düşünüyorum bana sen çalış okulu boş ver diyorlar ama ciddiyim gittiğin okulun ortamı eğitimi her şeyi seni etkiliyor etkilenmeyeceğim desen de zaten bk gibi bir arkadaş ortamı var not istemeye eleman yok ya neyse ne yapacağım bilmiyorum yardım lazım yani sizce okul değiştirmeli miyim yoksa kalmalı mıyım
Berbat bir okul ortamında mı kalmalıyım yoksa risk alıp okul mu değiştirmeliyim?
Cevapla