İstemediğim okula gidiyorum yine, fikir verebilir misiniz çok mutsuzum?

Bu sene yine istemediğim okula kaydoldum. Buradaki insanlar çok şımarık ve samimi olduğum tüm arkadaşlarım okuldan ayrıldı. Okulun ilk günü en arka sıraya oturucam, zaten sınıflar 19 kişilik. İnşallah yanıma iyi biri oturur, ama çoğu da egoist. Ben ne yapıcam? Günlerim böyle harbeye geçiyor. Derslerime çalışıyorum zaten annem babam için, ama bazen insan derdini anlatacak birini arıyor. Tüm gün evin yolunu gözlemek insanı mutsuz ediyor..
İstemediğim okula gidiyorum yine, fikir verebilir misiniz çok mutsuzum?
Cevapla