Şirket babamin üvey erkek kardeşlerim işi yürütüyor devlet okulu ama ihaleyle servisi bizim şirket yapıyor erkek kardeşlerimde paramı cebe indirme derdin digerlerinin parayı yatırmışlar bir hafta olmuş yatirirlar mi sigortali iş sonuçta arkadaşlar askeri ücret zaten bana harçlık dahi vermiyorlar hepsinin elinde son model telefon araba çalıştığım parayı bile alamıyorum hepsi evlilik baskısı kuruyor kız çocuğuyum diye psikolojimi alt üst ettiler yediğim yemeği yüzüme vuruyorlar sürekli nolur bilen varsa söylesin cebimde bes kuruşum yok 20 gün içinde para yatırmak zorunlu felan yazıyordu internette yatirmazlar mi cebe rahatça indirirler mi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır etmez ama şikayet edersen ilgilenirler
Şikayet edemem ya dayak yerim zaten zorla evlendirmeye çalışıyorlar
Şaka mısın
Detayi okudunuz mu zorla çalışıyorum zaten başka girmeme izin vermiyorlar
Zorla evlendirmek nedir ya? Vat mı gala öyle şeyler? Aşiret mi sizinki? Doğu'da mı yaşıyorsun?
Evet doğu tarafında yaşıyoruz yatirmazlar mi para mı sesimi çıkarsam beni suçlarlar ağızlarına gelen küfürü sayıyorlar ya ben kazandigimi istiyorum ya valla harçlık felan vermiyorlar zaten bir kuruşum yok kocaman şirket sığdirmiyorlar yediğim yemek bile gözlerine batıyor ellerinden gelse öldürüp atacaklar hatta kendimi bir yerde öldüreyim diye bile dua ediyorlardır keşke cesaretim olsa da yapsam çok istedim çok dua ettim Allah'ım al canımı diye
Yaşın kaç?
22
İnancç eksikliği var sende sanırım
Nasıl öyle şeyler söylersin?
Abi şaka mı yapıyorsun? Adamlar elimde beş kuruş vermiyorlar zorla evlen diye baskı yapıyorlar evde psikolojik fiziksel şiddet görüyorum evin her işini yapıyorum ağzımı açsam evlen git diyorlar gelmiş inanç eksikliği diyorsun simit alacak param yok benim
Para ne alaka konuyla.
sürekli para diyorsun peki?
22 yaşına gelmişim okul harcını yatiramiyorum ehliyet alamıyorum okulu bitiremiyorum ben parasızlıktan nasıl ne alaka üstümü başımı kıyafetimi neyle alayım parasız ne var aq siz beyin yoksunumusunuz bu ulkedekiler beyin yoksunumu adamlar çalıştığım parayı ceplerine indiriyorlar benim hasta kardeşim yırtık pantolonla okula gidiyor
Allah kolaylık versin.
Cebe rahatca iner
😞😞😞😞
Geçmiş olsun
Sevgilin varsa evlen kurtul
Yok bir yıl önce vardı o da benimle birlikteyken başkasiyla evlendi psikolojim kötü kimseyle evlenmek istemiyorum
Etrafın karaktesizlerle dolu desene
Kurban olduğum Allah yapayalnız yaratmış çok sağolsun canımı al diyorum onu da yapmıyor
Demek ki güzel günler seni bekliyor. Ben doktorum. Yoğun bakımdaki insanları görsen haline şükredersin. Öyle konuşma bir daha.
Güzel gün felan yok ben usandım cebimde bes kuruşum yok dalga geçiyorlar yani sürekli böyle kulağımin dibinde sinirleneyim ağlayayım da sonra kavga çıksın diye demekleri alay etmedikleri konu kalmıyor ağzımı açmıyorum her işi yapıyorum evlen git diyorlar yinede yemin ederim canımdan bezdim
Karaktersiz ailen var.
Psikolojik olarak battım geceleri ağlamaktan uyuyamıyorum sabah şişlikten zor aciyorum gözlerimi canım öyle yaniyorki kafamdaki stresi ağlarken kaburgalarımda bile hissediyorum
Özelden konuşmak ister misin?
Olur
Çıktım gizliden