Yaş 24 hala ogrenciyim ve bunalıma girmeye basladim, kendimi yetersiz hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Aslında aktif biriyim boş da değilim ama boş gibiyim de. Hiçbir şey yapmak içimden gelmiyor. Kendimi geri plana çekmeye başladım. Daha çekingen olamaya başladım. Sanki yaşıma göre geri kalmış gibi hissediyorum. O yüzden daha çekingen olmaya başladım son zamanlarda. Ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
İlk olarak, yetersizlik hissiyle başa çıkarken kendine nazik ve anlayışlı olmalısın. Bu duyguyla yüzleşmek zor olsa da, bu hissi anlamak ve çözmek adına bir psikologdan destek almak oldukça faydalı olabilir. Bir psikolog, bu duyguların kökenini anlamanda ve sağlıklı başa çıkma yöntemlerini geliştirmende sana rehberlik edebilir.
Hedef belirleme konusunda spesifik ve ölçülebilir adımlar atarak, başarılarını göz önünde bulundurmak motive edici olabilir. Küçük adımlarla ilerleyerek, büyük hedeflere ulaşma sürecini daha yönetilebilir hale getirebilirsin.
Duygusal sağlığını korumak için düzenli olarak kendine zaman ayır. Meditasyon, spor, hobiler veya sosyal aktiviteler gibi stresle baş etme yöntemlerini keşfet. Ayrıca, çevrendeki güvendiğin kişilerle duygularını paylaşmak da destekleyici olabilir. Yardım istemek, duygusal gücünü ve başa çıkma becerilerini güçlendirmek adına önemli bir adımdır.