YKS öğrencisiyim, çok çalışıyordum ama bu aralar bunalıma girdim. Ne yapmalıyım?

  • Arkadaşlar ben yks öğrencisiym. Çok çalışıyordum ama bu aralar bunalıma girmişim derslerden dolayı değil. Ve bu ister istemez dersime de yansıyor. Sürekli canım sklyr. Ve hiçbir şey yapasım yok. Bunu şunu yapacam siyprum program yapuyprum uyamıyorum ve hiçbir şey yapamıyorum sadece telefonla ilgileniyğrum. Bu aralar kafamda hem geçmişimle hem de farklı düşünceler var sürekli her şeyi kötü, olumsuz düşünüyorum. Böyle yaptığım için de istemeden çevremdekilerin kalbini kuruyorum çok üzülüyorum. Kafamda süreki bazı düşünceler var önemli ama onları kafamdan atmalıyım çünkü sınavına az kaldı. Çok bunalmışım, sıkılmışım. Ve bir konudan da rahatsızım özgüvenim yok. Dışarı gittiğim zaman sürekli buradaki insanlar birbirine bakar benim caddede yürüme özgüvenim bile yok. Otobüslerde utanıyorum zor biniyorum. Ve genelde utamdığım için sokaktan geöiyğrum. Sizce ne yapayım!
YKS öğrencisiyim, çok çalışıyordum ama bu aralar bunalıma girdim. Ne yapmalıyım?
Cevapla