Üniversite öğrencisiyim, mesleğimden şimdiden soğudum. Ne yapmalıyım?

ögretmenlik okuyorum avrupada. Ve türkiye gibi degil. Sinifta psikolojik sorunu olan ögrenciler hiperaktif olanlar neler neler yani resmen asiri itici buluyorum ögretmrnlikten cok herseyi yapiyor gibisin. Düsünsenize bir ögrenci sürekli eliyle masaya vuruyor sürekli agziyla burnuyla ses yapiyor. Yasimda 25 ailem ayri baski yapiyor bitireyim diye üniyi sevgilim ayri. Onun yasi 33 yillardir avukat 10 sene olcak. Evlenmek icin okulumun bitmesini bekletiyorum ama okuluda bitiremiyorum. Tiksindim resmen. Bu saatten sonra bölüm degistirirsemde babam öldürür beni herhalde. Napcam ben nasil dayancam bu eziyete ya diplomayi alsam yeter ama iste midem bulaniyor artik motivasyon lazim:((
Güncellemeler
+1 yıl
günxel
Üniversite öğrencisiyim, mesleğimden şimdiden soğudum. Ne yapmalıyım?
Cevapla