"Askeri okula elverişli değildir" raporu aldım boşluktayım hayatım bitti gibi hissediyorum depresyondayım ne yapacağım ben?

"Askeri okula elverişli değildir" raporu aldım boşluktayım hayatım bitti gibi hissediyorum depresyondayım ne yapacağım ben?
Cevapla