Öğretmen olsanız ve bir öğrenci size karşı saygı sınırını çok fazla aşsa ne yaparsınız?

Öğretmen olsanız ve size bir öğrenci saygı sınırını çok fazla aşsa ne yaparsınız?

İlk ben söylim, o öğrenciyi gücüm yettiğince duvardan duvara vururum. Ailesiyle de gücüm yettiğince savaşırım.
Hiç bir şey, hiç bir fikir, hiç bir insan, benim şahsi benliğim ve şerefimden üstün olamaz. Herkes saygısını ve yerini bilecek.
Öğretmen olsanız ve bir öğrenci size karşı saygı sınırını çok fazla aşsa ne yaparsınız?
Cevapla