Üniversite hocalarının öğrencileri küçümseme durumunu nasıl karşılıyorsunuz?

Hepsi değil tabiki ama illa ki her bölümde mutlaka 1 ya da 2 tane böyle öğrencileri küçümseyip aşağılayan hoca oluyo. Bunu nasıl değerlendiriyorsunuz? Hiç okul yönetimine şikayet dilekçesi vermeyi düşündünüz mü? ya da toplu imza ile dilekçe? ya da başka bişey? Neden oluyor bu? Ben özel okuldayım eşşek yüküyle para verip birde aşağılanmak çok saçma.
Üniversite hocalarının öğrencileri küçümseme durumunu nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla