Benim snıfımdaki arkadaş üstünden konuşayım... okuldayken inek gibi ders çalışırdı... hiç bir sosyal aktivite içinde olmazdı... yurttan bile çıkmadı hatta... bırak bölüm birincisi olmayı ünv. yi en yüksek 2. ortalama ile bitirdi... tabi bu arkadaşlar o çağlarda önlerine konulmuş o hedefi görebilyorlardı sadece... ondan daha ötesini göremedikleri için herşeyin not ortalaması olduğu yanılsaması ile deli danalar gibi çalıştı...
aradan bir kaç yıl geçti... bir şekilde karşılaştık... oturduk uzun uzun dertleştik... gözleri uzaklara dalıp dalıp gidiyordu... ve çok büyük yanlış yaptığını söyledi bir kaç kere samimiyetle... ömrümden 4 yıl harcandı gitti dedi... bunu hiç unutmuyorum... zira o arkadaş iş hayatında çok da başarılı olamadı... maalesef...00 Yorumla
Devamsızlık yapmamak, dersi dinlemek, takıldığın yerden yardım istemek, sınava 1 hafta kala çalışmaya başlamak :) 2 dönem boyunca birinciyim.
11 Yorumla- +1 yıl
Devamsızlık yapmadığın zaman kesin birinci olucaksın der gibi konuştun sende
+1 yılBüyük bir ciddiyetle ders çalışmak bu kadar:/
11 Yorumla- +1 yıl
ama en az sen kadar ciddi ders çalışanlarda olacaktır başka yöntemlerde yok mu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kimi burs kazanmak için..
Kimisi ilköğretimde bile 95 alınca ağlayacak cinsten olduğundan :)
Kimisi ego tatmini
Kimi çift anadal yapmak için
Kimi erasmus için
Vs vs :)10 YorumlaBen 1. ci oldum hukuk fakültesi benim amacım diploma notu yüksek olmasıydı yüksek lisans planım vardı bir de kişilik meselesi yaptığım her işi 4 4 luk yapma bilinci ile yapiorm sorumluluk yani ha bu arada öyle inek gibi de ders calsmazdm sadece herseyi zamanında yapiodm
hocaların soru sorma tarzı çok önemli onu da takip etmek nerden nasıl sorar ona göre çalışmak gerek :))20 Yorumlahayır degil. bunlar dersde hoca öhhhööhöö dese not alan şahsı ziyadeler. bunların hiç bir sosyo aktif bir hallerini göremedigin. hep dersle meşgul olan şahıslar. hepsi bundan ibaret. bizim sınıftada varda ordan biliyom. biz ona sınıfca ayaklı kutuphane diyoruz :)
00 Yorumlaeşşşşek gibi çalışırlar sosyal hayatları sıfırdır ve çok yağ çekerler hocalara
16 Yorumla- +1 yıl
Sosyal hayatları sıfır derken hem üniversite okuyup hem gezen tozan tipler değil mi bunlar yani
- +1 yıl
hocalara yalakalık yapmak işlerini garantiye almak gibi birşey oluyo sanırım
- +1 yıl
yalakalık kısmı çok iğrençmiş ya bu resmen diğer öğrencilere haksızlık diil mi ya
+1 yılçalışmak ve hocaların gözüne girmek. iş bulmakla alakası yok ama yine de avantaj. akademisyen olmak isteyenler olabilir bu şekilde. okul derslerinin iyi olması mezun olduktan sonraki sınavların için de kolaylık sağlar.
bu arada her iş sosyalliğe networking e gereksinim duyar. başarılı olmak için insan ilişkilerinin iyi olması gerek iş hayatında.00 Yorumlabu işi hayatındaki en öncelikli olay haline getirmen lazım. ama şimdi bunun ne faydası var diye de bir düşünmek lazım. ben mesela bilgisayar müh. okuyorum. piyasayla alakası olmayan şeyler gördüğümüz için onlara çalışmak vakit kaybı. ama mesela temel bilimlerde okuyan birinin kuvvetle muhtemel yüksek lisans hedefi olduğu için genelde, onun çabasını onaylarım
00 Yorumla
+1 yılNasil biri olsufuna bagli hem birinci hem sosyal biri ise tam takimdir o kisi havada karada kaparlar onu hatta okurken teklif gelir firmalardan. Issiz kalma gibi bir ihtimalk yok yani pnun tabi bolumde onemli dusun sinop su urunlerinde 1. Olsan kime ne
00 Yorumla
+1 yılYokya sirf ego tatmini. 4 ortalamayla bitirdim okulu hala insanlar dahi gozuyle bakiyorlar. Derslerine iyi calisanlari zeki sanan bir milletle yasamanin avantajlari. İs konusuna gelince evet baya etkili. Bir sirketten bilgi islemde calismak icin davet aldim ama ikinci uniyi okuyorum :d daha gencim calismak icin
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 507 cevap paylaştı.
+1 yılValla bizim bölüm birincisi iki tane BA notunu AA yapmak istiyormuş biz öyle duyduk :D
12 Yorumla- +1 yıl
o kadar mükemmelliyetçiler yani
- +1 yıl
Aynen
+1 yılEvet okul birincilerini bazı şirketler takip eder ve başvuruda da dolgun bir ayrımcılık sağlar.
02 Yorumla- +1 yıl
Bu bütün bölümler için geçerli mi
- +1 yıl
Tabi ki çok alelade bölümler harici mümkün olmuyor. İletişim fakülteleri (gazetecilik, reklamcılık, tv) İktisadi idari bilimlerin çoğu bölümleri, bankacılık, çeşitli öğretmenlikler, mühendislikler falan filan. Takı tasarımda bile birincilikle ünlü sarraf firmalara başvurunda referans sağlayabilirsin.
birinci olarak bitiren normal bitirenden hic bir üstülügü yok. . aksine eksigi cok... bazı tatları kaçırmış olabilir... bazı olguların hazzına ulaşmamıs olabilir... ilerde bunun eksikliğini cekebilir o birinci
00 Yorumlaküçük şehirlerin küçük üniversitelerinde o şehirli olacaksın, o şehirli bir kaç hoca dersine girecek birazda kendin gayret göstereceksin ozaman oluyor :)
00 Yorumla
+1 yılBizim sınıftan en yakın arkadaşım OKUL birincisi olarak bitirdi. Öyle bir düşüncesi yoktu iş bulurum falan diye. Zaten ona bakmazlar da. Bolum birincisi olsan ne olmasan ne
10 YorumlaSır azimdir. Iş bulmada çoook büyük firmalar dışında yararı olmaz, ama ünide öğretim görevlisi olarak kalma şansını yükseltir..
00 Yorumla
+1 yılbu sorunun cevabını bilenler sınavda kagıdının ustune yatan tipler:D hic umut yok bilsede söylemezler:Dhahhaha:D:D
00 YorumlaSosyal hayat yok, hocalara yalakalık, bencillik tabi bu çan eğrisi olup olmamasına bağlı birazda...
00 Yorumlahic bir yarismada birincilik almadim ama gene de her iste basariliyimdir:-) :-)
00 YorumlaEn Başta Çalışmak Tabikide, Sonra Hocalarla Aran İyi Olmalı.
00 Yorumla
+1 yılEzberin mukemmelse sinavlardan bir gun once calis ve sinif birincisi olursun
00 Yorumladüzenli çalışma össye çalışırkenki tempona devam et kesib olursun;)))
00 Yorumla
+1 yılNot vermeyen tiplerden biri olması yüksek ihtimal
15 Yorumla- +1 yıl
nasıl yani anlamadım
- +1 yıl
Üni okuyor musun?
- +1 yıl
evet hazırlık
- +1 yıl
Nerede? bende hazırlık okudum.
O zaman anlayabilirsin. Final ve vize zamanında dersle alakalı notları başkasıyla başlamayanlar - +1 yıl
bu kişiler kendi notlarını kıskanıyor muuu
+1 yılben bölüm birincisiydim ama listeyi ters çevirdiğinde
00 Yorumla
+1 yılDisiplinli bir sekilde ders calismak. kendimden biliyorum :)
00 Yorumla
+1 yılÖlümüne çalışmak, düzenli not tutmak, derslere girmek. insan mısınız lan:)
00 Yorumla
+1 yılinek olmak hayatn ders olacak
10 Yorumlamööööööööö diye çalışmak
10 Yorumlahocalara ve dekana ver.
00 Yorumla
+1 yıl2. den iyi olmak :D hahahahahahsahggdsagkjh
10 Yorumla
+1 yılİneklikdir daha ne olsun
00 Yorumla
+1 yılçalışmak çalışmak çalışmak
00 Yorumla
+1 yılÇalışarak. Hocaları tanıyarak.
00 Yorumla
+1 yılMakine okuyor veya okuyacaksan imkansız olandır
00 YorumlaÇalışmak kız olmak Seksi olmak
00 Yorumla
+1 yılÇalışmak
00 Yorumla
+1 yılİnek olmak
00 Yorumla
+1 yılÇalış
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılcalismak.
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar